Wednesday, September 14, 2011

10 days left

lalallalalalala 10 hari lagi.. langsung xde perasaan excited nak p belajar.... xde mood nak tinggalkan manusia2  di sini... tapi ad satu perkara yang aku nak buat sebelum aku pegi sane,,, which is enjoy 1o hari bersama famili n kawan2.... dan tak lupe juge dengan makanan2 malaysia..btw,, misi badan aku ialah tambah lemak 3 kg untuk persediaan musim sejuk...

dengan bantuan daging n cheese n also fast food...insyallah berjaya punye..
n esok ade open house umah tiya which might be sesterian batch x punye reunion.. tak sabar nak jumpa bdk2 tuu.. n kali nie aku kena tebus janji aku ngan makcik.. kena jugak jumpe die... da 3 kali cancel... yela,, aku sibuk mengalahkan PM...

then aku kena main amek je barang kat kedai
 nnt.. coz da x sempat nak pilih... tuu la prepare last minute....Harap2 ade manusia yang baikhati esok..

1 comment:

  1. waa qi mg gi RUSSIA doh..haha btw gud luck qi ..aq nk ore russia sore bleh?haha

    ReplyDelete