Wednesday, October 12, 2011

ESSAY...

so hari nie da lebih kurang two weeks kaki nie berpijak di bumi moscow..everything was not easy as i thought it would be... yeah.. being a foreigner was a shhhooott....they,, ( org russia tuu laa yg mostly non muslim) looked at us like alien... langgar sikit dlm metro,,, hah amek r  kau...klu xdapat tazkirah freee2,, mmg xlogik r.... n klu p Asyan,, pliss laa jgn cari cashier pompuan yg tue... sbb klu dgn cashier yg mcm tuu,, mati r korang klu lupe p timbang sayur or xfaham ape die ckp... satu mall tuu die kecoh.. klu aku jawab DA (yes) byk kli,, die kan ckp STUO DA DA ( what yes2)... tuu mknenyer die mara laa.. telinga niee memang da kebal laa... da banyak kali aku kena marah depan public n aku rase tahap malu aku da makin nipis dibutnya... so aku memang makin tough la sekarang.. da tak nangis biler ade masalah... everything can be settle down with doa n tawakal.. alhamdulilah makin baik kot aku...haha.. berjangkit ngan seniors yang baik sangat2.. memang susah nak jumpa seniors camnie kat malaysia.. nie fakta ok..


nie cerita buruk je kan...now aku nak cete yg baik2 lak... first of all,, memang xley nak tipu yang cuaca kat sini memang best...walaupun hari2 membeku,,, but i start to  like it..  atleast x berpeluh busuk...haha.. then,, tempat kat russia nie comel la jugak...cam kat malaysia laaa..aku paling suka p pasar die kot sebab banyak buah aku suke..n ofcorse sgt murah.. anggur rm 4 je sekilo..aku tak ley jamin yang aku akan dapat maintain berat badan 43kg++ nie...coz hari2 makan sedap2...owh poinchiki perghh...feveret tuu..then piza yg full with cheese at Teply Stan.. Shauma ayam or kambing yang buat aku makin muak... katoshka which is potato with toping yg macam2.. Da da..semua tuu laa yang buat aku makin bankrup kat sini..pasal makan xyah risau.. aku untung gila dapat kawan2 yang pandai masak...so i wont miss malaysia's food as here there are too many chef imported from malaysia..with skills n passion towards food.. yeah,, aku bakal membina lemak..waa..hari hari hibernate je... actually,, keikhlasan dorang memasak tuk kawan2 yg buat all the dishes taste great..thanks darls..

ok aku da buat essay sekarang..lantak r.. blog ak en..hehe..nah gambar sikit..
juice rase cam muntah...then minum banyak2 RASE HEAVEN GILER

MY ROOM..TP KATIL IZZAH




PQAH READY FOR WINTER





No comments:

Post a Comment