Monday, December 19, 2011

so called hard time..





woo,, berhabuk da blog nie.. actually banyak entri yang aku tulis.. tapi aku ended up closing those entries without posting them... yeah,, i'm having hard time now.. especially with my breathing n my study..n money

first,, i dunno what the hill is wrong with my nose.. cant have a good sleep every night..susah nak bernafas la.. mummy,, lambat lagi ke ubat tuu nak sampai...entah kat mane la kapal yang bawak ubat aku tuu.. damn,, im dying.. memang la banyak pharmacy kat sini.. but en,, due to my  awesomeness ruski,,  i dunno how to explain my own sickness kat pharmacist.. nak jumpa doctor?? hohoho.. baik tak payah...

second,, my study.. yeah,, medicine student mesti ade colloq or exam every week en.. sabor je la..yang tuu boleh tahan lagi.. yang tak leh bla nyer biler lecturer kasi aku markah rendah just because die PMS... i mean die moody la.. yang nie pun terpaksa sabar je.. yeah,, aku memang student yang baik.. cannot deny it.. n aku da start belajar cam spm kot.. 24/7 study.. tapi,, rezeki setiap orang tu kan berbeza..cam mummy selalu pesan,, bersyukur dengan ape yang kite dapat.. mungkin dapat markah rendah tuu,, kita hanya nampak keburukkan,, but who knows- Allah nak bagi something better,, like avtomark ke.. takyah amek final exam..huhu.. tapi tapi,,i just found out satu care tuk ubat hati yang frust.. which is shopping!! everytime habis colloq,, aku mesti,, i mean wajib melencong ke tempat lain,, mall dekat je ngan kelas..so ape lagi kan..



ouh.. btw,, aku ade 50 rubble je sekarang nie..tuu pun duit orang.. 50 rubbles tuu equal to 5 hinggit ok.. ya ya ya.. aku sangat papa sekarang..haha.. ini semua sebab kes purse aku kat metropolis last month.
kad HSBC aku da kena block..boleh chill lagi.. then,, bile maybank kad pun asyik kena reject sebab aku- budak paling nyanyok sebab lupe p activate kad tuu untuk kegunaan overseas.. bodoh kan.. alooo hai..
yeah,, nak senang keje boley je sebenar.. suruh je la mum aku bank in duit kat bank kawan.. tapi tapi tapi,, entah kenapa aku cam pelik giler.. taknak jugak buat camtu.. maybe sebab aku malas n malu tak bertempat - nak mintak tolong kawan.. housemates aku cakap aku pelik n menyusahkan diri sendiri...
sooryy, kawan.. aku memang camnie..

but still.. aku try to chill .. hahha.. da stop makan shauma.. da bawak bekal beradong.. n aku tahan nafsu untuk beli junk food kat Asyan.. yeah,, tuu  satu perubahan yang betol-betol bagus aku rase..haha..
mum cakap kad tuu paling cepat sampai seminggu... ouh cepat la sampai sebab tak suka pinjam duit orang...

ok tuu je.. study bio luu..esok ade colloq..

3 comments:

  1. wahh sabar qilah..today you facing hard times, who knows tomorrow happiness will come to you..so cheer up qilah! :D

    ReplyDelete
  2. bnyk bersabar makcik.....menuntut ilmu di tempat orang memang bnyk halangan...

    ReplyDelete